Bilder – Inneaktiviteter

Det er fortsatt sinnsykt kaldt!! Jeg har holdt på med å forfriske Photoshop kunnskapen for der har jeg vært særdeles slapp lenge. Og for å kunne lære må man gjøre. Dyra er de perfekte fotoobjektene og de har blitt brukt flittig i dag. Jeg har entet tatt bilder av de ellers så har jeg roet de ned etter at den stakkars forfrosne katta setter seg i vinduskarmen på utsiden av stuevinduet vårt. Kaktus som er den gale kattehunden tar det egentlig veldig med ro, mens Bella ble vill og gal. Også har jeg hver dag siden nyttår trent på hjemmealene. Det går stødig i riktig retning og jeg er nok litt mer forsiktig enn jeg trenger å være, men synes det er bedre enn å jage på for fort. De bryr seg ikke i det hele tatt med at jeg går ut hverken i gangen eller helt ut ytterdøra. Hittil har det meste av stresstegn vært et lite gjesp. Så jeg går i hvert fall ikke for fort frem.

w_DSC5852w_DSC5883w_DSC5895w_DSC5874w_DSC5834w_DSC5889

Leave a Reply

