Eksamen bestått!

il_fullxfull.446296037_t4oj

Jeg bestod med 100% score!  

Siden jeg ikke gidder å kjøpe et diplom så har jeg heller min egen lille feiring her! Og feilfri score er bra for selvfølelsen så da vifter jeg med det 😀

Jeg synes kurset var veldig interessant og skulle gjerne gått dypere inn i en del emner, men som en generell innføring i faget, studiene og en del funn var det vel verdt tiden og øret. Og jeg fikk enda mer interesse for Do as I do metoden som bygger på en helt annen læringsform en shaping og klikkermetoden. Og i fremtiden vil vi nok se flere nye metoder som jobber utifra de forskjellige og personlige kognitive egenskapene hundene våre bruker og er flinkest i. En mer skreddersydd måte å trene forskjellige hunder. Og siden hunder ikke lærer kun utifra klassisk- og operant betiningning så er det flere verktøy der ute som ikke har kommet på banen enda.

eksamen

diplom

Leave a Reply

