Ferie!!

_DSC7774Endelig er det ferie og vi er til og med heldige med været. Jeg har klart å bli redneck allerede fordi jeg glemmer å smøre meg, men det stopper ikke oss fra å leke turister å nyte livet i parken. I dag har vi vært i Botanisk hage og slappet av i toppen av Tøyenparken.

Jeg har en stund nå gått med denne ideen om å ta bilde av Kaktus i kaktushuset i botanisk. Ikke bare fordi han heter kaktus, men også fordi det er et utrolig flott drivhus. I dag var vi heldige, jeg hadde riktig objektiv med meg og det var ingen i drivhuset når vi var der. Er så smått og en person ekstra så hadde det nesten ikke latt seg gjøre. Kaktus var flink fotomodell som fulgte alle instrukser om hvor han skulle sitte. Tror han skjønte at dette var hans hus og det var viktig at dokumenteringen gikk som den skulle.

Ellers er det ikke så mye å melde. Fortsatt like god om ikke bedre passeringer og dyr som liker feriemodusen og nyter livet på tur. Første pesing ble registrert i dag så da erklærer jeg herved sommeren ankommet!

w_DSC7766w_DSC7762

Leave a Reply

