@2barn8bein

View this post on Instagram

Anti walk weather…

A post shared by adventureduos (@adventureduos) on

View this post on Instagram

I love wind, but the B's don't ☺ #wind

A post shared by adventureduos (@adventureduos) on

Ja da var vi på Instagram også. For meg er det gøy å få likes, men instagram er et interessant fenomen i seg selv. Det er en bruker som er inne hver dag og liker 2 av mine bilder regelmessig for å få meg til å bli en følger. Jeg er der for å finne de med basenji som legger ut interessante bilder og kommentarer. Jeg har lagt ut bilder med #parkour og de aller fleste som liker de bildene er tøffe unge gutter som driver med dette selv 😉 Basenjifolket er ikke de som bryr seg. #hipster og #fashionista gav meg masse likes fra wannabe hipstere og motebloggere. Får se hvor lenge jeg holder ut denne gangen. Instagram er veldig som flickr, det blir vanskelig å skille rælet fra det som interesserer og jeg har en tendens til å sympatifølge folk og til slutt miste oversikten, alt dreier seg om likes og hvor mange følgere. Når jeg mister oversikten over hvorfor og hvem jeg følger så begynner det hele å bli brysomt. Merker at jeg begynner å “like” ting jeg egentlig gir blaffen i fordi jeg føler noen har likt så mye av mitt. Uff, begynner å huske hvorfor jeg kansellerte min forrige profil.

Leave a comment