Årets første ute”pils”!

Ja da fikk vi oss godt øl og sol! Dyra tok det med ro og fulgte med på det passerende bylivet. Var mye folk ute i dag og at vi fikk plass på Grunerløkka Brygghus hadde jeg ikke regnet med. Er mange som ikke klarer å ta øynene av de vakre dyra våre. Tidligere når vi har sittet der har de vært tulla inn i tepper hvis det har vært kaldt og mange peker og ler nå de ser de to Basenjihodene som stikker ut av hvert sitt røde flisteppe. Er alltid en eller annen som kommer innom for å spørre hva slags rase det er og kommenterer hvor vakre de er. Dyra sitter bare der mystiske, vakre og overlegne 😉

Jeg er jo allergiker og hadde glemt å ta medisin i går. Prøvde tappert å ha en samtale med Reidar, men var alltid en snikende nys på gang. Han ventet tålmodig på respons mens han så trynet mitt vrengte seg i forberedelse til en skikkelig utblåsning. Bella som satt på fanget mitt ble godt rista.

Er så mye rart man ser mens man sitter på pub å nyter livet. Så en jente på kanskje 6 år, ho gikk rundt som en minitatyr businesskvinne, veske på armen og telefonen til øret. En livredd yorkie ble slept rundt etter en jente som så ut som ho ikke var klar over at det var et levende vesen med følelser som var i enden av båndet hun holdt. Gateparkering er alltid underholdende og folk rygger til det butter. En fyr hadde en valp som gikk løs i mylderet av folk, den virket overraskende avslappet, men skulle jo sjekke ut alt på sin vei. Han som satt ved siden av oss hadde visst veldig spennende sko og alt av søppel i gata måtte sjekkes 🙂

Når vi skulle gå hadde jeg fått i meg 2 øl og toppen snurra. Jeg fokuserte på Kaktus for han synes det beste er å gå ved siden av meg med kontakt når det er så mye folk. Jeg synes det kan bli vel masete på Løkka selv så jeg synes også det er behagelig å fokusere på han. Reidar tok Bella på armen gjennom det værste maset. Ho henger der å slenger og følger med. Vel hjemme slokna både jeg og dyra.

Leave a Reply

