Nesebok!

Hurra da har jeg noe å kose meg med.

Dyra har gått 2 korte blodspor med så mye blod i at de prøvde å spise hele sporet. De fant sporet i hvert fall og trodde vel det hadde vært en halalslakting i hagen til mamma. Jeg la spor to dager på rad og Bella spiste det første for så å renne av gårde til det gamle, følge det å sjekke om det var gevinst i enden 😀 Jeg tenkte at de trenger jo egentlig ikke meg til dette, de sporer jo helt fint på egenhånd.

Vi har lurt på smeller kurs, men det er i Asker i nærheten av Liertoppen og det blir for langt med bil som ikke triller lengre. Siden man alt er inne på neser så kjenner Bella igjen bilen vår. Hun går å sniffer ivrig på den og håper vi kan ta en tur.

Tror begge vil synes sporing er gøy, så det er bare å lese å komme igang. Må bare være flink pike å gjøre ferdig Basenjinytt.

Leave a Reply

