Dominans

Et veldig fint eksempel på dominans som viser veldig tydelig at det er mer enn bare å stå å se sterk og fryksom ut som er avgjørende for hvem som dominerer. Og her domineres en ressurs.

Jeg føler jeg kan ganske lite om emnet, men jeg synes det er veldig interessant. Og jeg har lært at det har mye mer dybde, er mye mer intrikat enn mange presenterer det som og i tillegg er det et ord mange tolker veldig forskjellig. Selv de som kan mye om det og har mye av den samme kunnskapen, bruker allikevel ordet forskjellig. Tryggeste er sikkert å ikke bruke det 😉

Fant noen fine sider med interessant info som ikke har noe med dominans å gjøre, men slenger de inn her så jeg finner de igjen til senere:

The Bark-humping

Dogspies

Patricia Mcconell

Animals and us, Hal Herzog

Leave a Reply

